lauantai 22. kesäkuuta 2013

Turkoosi-valkoinen kuvavyöry (eli Miku-photoshoot)

Mikä olisikaan parempi tapa viettää juhannusiltapäivää kuin photoshootata Aisun kanssa. Kuvauskohteena oli tällä kertaa World is Mine Miku, koska Desussa ei harmaassa ja pilvisessä säässä saatu sellaisia kuvia kuin halusin siitä.. Ja Kaitoa ei ollut mukana, koska Aisu kuvasi, joten hän ei voinut cossata samaan aikaan, kun en vieläkään ole hankkinut sitä kameran jalustaa..

Kaikki kuvat on otettu naapurini pihasta, koska siellä on paremmin hoidettu nurmikko, ja muutenkin enemmän sopivia paikkoja. Ja naapureitakaan ei haitannut pihassa kuvailu, sillä siellä asuu serkkuni, joka on myös yksi parhaista kavereistani, ja käytännössä kyseinen talo ja pihapiiri on mulle kuin toinen koti.  Joten Aisu ajoi autollaan ensin meille, ja meillä teimme pikaisen päätöksen, että naapuriin kuvaamaan, ja vaikka matkaa on n.200 metriä, oltiin laiskoja, ja mentiin autolla... Lähinnä siksi, että mukana oli pari isoo pehmolelua proppina, joten niiden kuskaaminen olisi ollut kävellen hankalaa..

Ainut kuvaidea, mikä jäi käyttämättä oli värikkäiden magneettikirjainten käyttö mukana kuvissa, mutta muistin sen vasta sen jälkeen kun Aisu oli jo lähtenyt kotoaan, joten Aisulla olevia kirjaimia ei voitu käyttää, ja äiti on taas laittanut mun omat kirjaimet johonkin, ja niitä ei löytynyt nopeasti ( Ne oli meiän jääkaapin oves viel kolme vuotta sitten mut sitten ne siivottiin pois mun rippijuhliin..), joten pärjättiin ilman kirjaimia..

Kirkkaassa auringonpaisteessa oli vaikee valottaa kuva siten, että mekko ei hohtaisi, ja mun naama  ei olisi kovin tumma, mutta tässä yksi parhaimmista tästä posesta




On aika creepy ilme, mutta eiköhän se jotenkin sovi ..


Jotenkin mun oikee käsi näyttää siltä että e olis amputoitu, mut mä vaan pidän sitä sillai jännästi..


Nääkin oli niitä vaikea valottaa osioita, mutta melkein mereneitona oleminen oli kivaa, kunnes veneistä tulleet aallot kasteli mun mekon..

pakollinen mallipose..

Se oli toi! en minä! Vähän ärsyttää taustalla näkyvä saunarakennus.. muuten olis ihan täydellinen kuva.

Ja teinikännykkätekstauskuva...

Tulipas aika paljon kuvia, mutta niitä otettiin vielä enemmän ja tossa on oikestaan melkein kaikki mun mielestä hyvin onnistuneet.. Ärsyttää vain se ettääsuurimassa osassa kuvia mulla on sama perusilme, mutta en oikein osaa muutakaan, mutta kun asia on tiedostettu, niin sille pystyy alkaa tekeen jotain, joten koitan harjoitella eri ilmeitä jotka sopii hahmoille... Ja sekin että oon kuvattavana vielä hiukan epävarma, ja haluaisin mieluummin olla kameran takana enkä edessä...

 Ja loppuun vielä sitten niitä randomeja kuvia, joita tuli kans otettua..

T.O.P-kani, kaikki ei tajua, mut ei se mitään...

Käsi derppaa xD Oon varmaan ollu selittämäs jotain tosi mielenkiintoista 

Aisun kengät

Aaltoja~~

Noi kaks ihan selkeesti mököttää toisillee xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti